Konstrukto & Skinny Bonez tha Godfatha – De Tweede Helft

Na twee sterke voorproefjes is vandaag eindelijk de gezamenlijke EP “De Tweede Helft” van Konstrukto en Skinny Bonez tha Godfatha verschenen. Op het project nemen beide heren de productie voor hun rekening, met een nagenoeg gelijke verdeling achter de knoppen.

Verwacht een dosis rauwe boom-bap, scherpe bars, maatschappijkritiek en de spirituele invalshoek waar zowel Konstrukto als Skinny Bonez om bekendstaan. Konstrukto verzorgde daarnaast het volledige artwork, terwijl Skinny Bonez de cuts op de intro voor zijn rekening neemt.

De release krijgt bovendien nog een extra vervolg, want aanstaande maandag verschijnt de videoclip van de titeltrack. Voor de liefhebbers is de EP ook op fysieke CD verkrijgbaar via ElasticStage.

Met “De Tweede Helft” levert het Fijnproeverz-kamp opnieuw een noemenswaardige release af die liefhebbers van Nederlandstalige boom-bap zeker niet zal teleurstellen.